חדר שינה

ככה זה כשישנים שניים: טיפים למציאת מזרנים זוגיים

אין כמו להתעורר מדי בוקר לצד האדם האהוב עלינו. כדי שהיקיצה תהיה נעימה, נוחה ומרעננת ככל שניתן, חשוב להשקיע בבחירת מזרן שיאפשר לכל הצדדים לישון בהנאה לאורך הלילה. כך תעשו את זה

מיטה
כשמדובר במזרן זוגי חשוב לקחת בחשבון את שתי הדעות.

לכל אחד מאיתנו הרגלי שינה משלו. חלקנו אוהבים לישון על הצד ואחרים על הגב, ובהתאמה גם ההעדפות שלנו לגבי מזרנים עשויות להיות שונות. בדיוק בגלל זה, רכישת מזרנים זוגיים עלולה להתברר כבעיה לא קטנה שצריכה לקחת בחשבון שתי דעות שלעתים לא עולות בקנה אחד. האם יש דרך לאפשר לכולם לישון בנעימים? בוודאי, בשביל זה אנחנו כאן. 

  • נתחיל במידות – מזרנים זוגיים מגיעים במידות שונות, וחשוב לקבל את הבחירה הנכונה עבורכם. אם כבר יש לכם בסיס מיטה, המזרן צריך כמובן להגיע במידה שתתאים לו. אם לא, יש לאזן בין העדפות השינה שלכם לבין המקום שעומד לרשותכם בחדר השינה.
  • התמיכה – מזרנים אורתופדיים שתומכים בעמוד השדרה, בכתפיים ובברכיים, יכולים למנוע כאבי גב ולאפשר לכם לישון בצורה מיטבית. לעתים אנחנו חשים בכאב רק לאחר תקופה ארוכה של שינה שהזיקה לנו, ולכן כדאי להימנע מלהגיע לשלב הזה. 
  • החומר – מאחר שאתם צפויים להעביר על המזרן לא מעט זמן, חשוב לבחור מזרנים שעשויים מבד אנטי בקטריאלי ואנטי אלרגני, כדי להבטיח תחושה של נעימות מקסימלית לכולם. 
  • המוניטין – במקרה של מזרנים התווית היא לא רק המלצה. מזרנים איכותיים שמגיעים מבית חברה אמינה ומנוסה, יאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם דואגים לגב של בני הזוג ושלכם ויאריכו ימים. בנוסף, מזרנים כאלה יסבלו פחות מתופעות כמו “שקיעה” בצד אחד ולכן יאפשרו לכולם לישון בכיף לאורך כל הלילה. 
  • העלות – מזרן זוגי נתפס כהוצאה גדולה, אבל תשמחו לגלות שניתן לרכוש מזרנים זוגיים ואיכותיים גם במחירים משתלמים. רכישה אונליין יכולה לפתוח בפניכם מגוון רחב של אפשרויות חדשות, בעלויות שוות במיוחד. 
  • המעברים – כשהמזרן זוגי, גם הדילמות זוגיות. האם להציב את המיטה ליד הקיר הזה או צמוד לקיר השני? בחירה במזרן בעל ידית אחיזה, תקל על השינויים הצפויים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

דילוג לתוכן