מה עושים עם קרם ידיים ישן?

רק בגלל שהוא כבר עשה את שלו בכל הקשור לשמירה על הידיים, לא אומר שצריך בהכרח להיפטר ממנו. מצאתם קרם ידיים ישן במגירה? אלה כמה רעיונות שימושיים עבורו

קרם ידיים ועגילים
ניתן להשמיש קרם ידיים במגוון דרכים בעזרת רעיונות פשוטים ויעילים במיוחד

קרם ידיים הוא מוצר שאפשר למצוא כמעט בכל תיק, גם אצל מי שלא בהכרח מקפיד על טיפוח ידיים בשגרה. הוא עוזר לטפל במקרים של ידיים יבשות, מעניק לחות ומגיע במגוון ניחוחות נעימים. אבל מה קורה כשמוצאים פתאום קרם ידיים ישן? מצאנו כמה רעיונות פשוטים ויעילים במיוחד, שמאפשרים להשמיש קרם ידיים במגוון דרכים.

1. טיפול בקצוות מפוצלים – מרחו כמות קטנה של קרם ידיים על גבי קצוות השיער, כדי להחליק קצוות מפוצלים בעלי מראה יבש. שימו לב לא להגזים, כדי לא להקנות לשיער מראה שומני.

2. הפכו אותו לקרם לחות לאחר מקלחת – כולנו יודעים שמומלץ להוציא את הקרמים מחדר האמבטיה, בגלל הרטיבות והלחות שעלולים לפגוע בהם. אלא שההנחיה הזו גורמת לרבים לוותר לחלוטין על שימוש בקרם אחרי המקלחת. אם נשאר לכם קרם ידיים בצנצנת או במיכל, שפכו פנימה מעט מים כדי לרכך אותו ולהקל על הוצאתו. לאחר מכן, תוכלו להניח אותו ליד השמפו ולהשתמש בו כקרם לחות מיד עם סיום המקלחת. מאחר שכנראה נותרה לכם כמות קטנה בלבד, השהות בחדר האמבטיה לא תספיק לפגוע במרקם שלו.

3. הגנה על הידיים תחת כפפות – מאז התפרצות נגיף הקורונה, רבים משתמשים בכפפות חד פעמיות מטעמי היגיינה. אלא שהכפפות הללו מובילות גם למצבים לא נעימים כמו ידיים יבשות, גרד ואדמומיות. על ידי שימוש בקרם ישן תוכלו להעניק לידיים מעט לחות רגע לפני שאתם שמים עליהן כפפות. רובנו לא נרצה לבזבז את קרם הידיים האהוב עלינו למטרה הזו, אבל קרם שכבר עשה את שלו יכול לגמרי לעשות את העבודה.

4. החזירו את הברק לנעליים – תכשיר טיפוח ידיים יכול ללא ספק לעשות עבודה טובה גם עם הנעליים שלכם. אם יש ברשותכם זוג נעליים שאיבד את הברק ונראה “עייף”, מרחו מעט קרם ידיים על גבי מטלית והעבירו אותה בתנועות סיבוביות על פני כל נעל.

5. להיפטר מחשמל סטטי בשיער – השיער קופצני ולא ממושמע? מרחו מעט קרם ידיים על קצוות האצבעות, והעבירו אותו על השיער באזורים ה”מועדים לפורענות”.

6. השתמשו באריזה שלו לעבודות יצירה – וחשוב שלא נשכח את האריזה. כמו כל מוצר טיפוח אחר, ניתן למחזר גם אריזות של קרם ידיים. קרם שמגיע בבקבוקון ולא בשפופרת, ניתן להשמיש למגוון עבודות יצירה עם הילדים. שטפו, נקו וייבשו את המיכל, ותוכלו לצבוע אותו, להדביק עליו מדבקות או עיניים זזות, וליצור מעמד לכלי כתיבה או לסכו”ם, מתקן למפיות ושלל פתרונות מעוצבים נוספים. הכול בהתאם להעדפה שלכם ולגודל המיכל עצמו.

קרם ידיים
קרם ידיים מעניק לחות, מגיע בשלל ניחוחות מדהימים ומסייע לטיפול במקרים של ידיים יבשות.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

דילוג לתוכן