49 דולר באמזון, 39 יורו באסוס, 100 ש”ח בשיין – אלה האתרים שיביאו לכם משלוח חינם

איך מקבלים משלוחים חינם מאמזון, מה צריך לדעת על משלוח חינם בשיין ומהן האותיות הקטנות שאסור לפספס לפני ההזמנה הבאה? יצאנו לקנות ולבדוק

מחסן משלוחים
הצרכנים נהנים ממחירים אטרקטיביים בזכות אתרי הזמנות מוצרים אונליין

הזמנת מוצרים אונליין מאפשרת לצרכנים רבים ליהנות ממחירים אטרקטיביים, להיחשף למלאי נרחב של פריטים ולרכוש גם מותגים שלא נמכרים בישראל. אלא שברוב האתרים הבינלאומיים, מגלים הקונים שיצטרכו להוסיף גם עלויות משלוח. אלמנט שמייקר את סל הקניות, מפחית מההנאה ולעתים אף מוביל לנטישת העגלה.

למרבה המזל, ישנם גם אתרים שמציעים הטבה בדמות משלוח חינם, לרוכשים מעל סכום מסוים. איך מקבלים משלוח חינם בשיין, מהם התנאים עבור משלוחים חינם מאמזון ואיזה קוד יעניק לכם משלוח אקספרס באסוס? הכירו את כל הטיפים לקנייה משתלמת מתמיד.

אסוס – האתר הבריטי שמציע פריטי לבוש לגברים ולנשים, מוצרי עיצוב לבית, איפור ואקססוריז, הפך לפופולארי במיוחד גם בקרב קונים מישראל. נכון להיום, משלוח רגיל מהאתר יעלה לכם 50 ₪, ולמעוניינים לקבל משלוח חינם אסוס מציע מספר אפשרויות משתלמות:

  • הזמנה בסכום של למעלה מ-170 ₪ (כ-39 יורו), תזכה אתכם במשלוח רגיל ללא עלות. ההזמנה תגיע לנקודת איסוף הממוקמת בקרבת מקום לכתובת שבחרתם.
  • רוצים ליהנות ממשלוח אקספרס בחינם? תוכלו לבצע הזמנה בסכום של 100 פאונד או יותר, ולהזין את הקוד IL17PLUS. הקוד יעניק לכם 17% הנחה, כמו גם משלוח מהיר ללא עלות. שימו לב לכך שלהזמנה בעלות של למעלה מ-75 דולר (כ-55 פאונד), יתלווה תשלום מיסים בהתאם. 

שיין – אתר הקניות הסיני הוא גן עדן אמיתי לכל מי שרוצה להתפנק עם פריט חדש. החל מחולצה, דרך פריטי נוי לבית ועד למוצרים לחיות המחמד. עלות משלוח רגיל בשיין היא 30 ₪, אבל תוכלו ליהנות מהחבילה שלכם ללא דמי משלוח אם תזמינו בסכום של למעלה מ-100 ₪. עלותו של משלוח אקספרס היא 47 ₪, והאפשרות מוצעת ללא עלות למזמינים בסכום למעלה מ-395 ₪. 

אמזון – האתר שמציע אינספור מוצרים כמעט בכל קטגוריה, בין אם אתם מחפשים גאדג’טים, מוצרי אלקטרוניקה, צעצועים או כל מוצר אחר, החזיר לאחרונה תחת תנאים מסוימים את האפשרות של משלוח חינם. עם זאת, כדי לא להיות מופתעים בקופה, חשוב לדעת איך להזמין מאמזון עם משלוח חינם:

  • בניגוד לשני האתרים הקודמים, האפשרות אינה תקפה על כל המוצרים אלא רק על פריטים מסוימים. משלוחים מחינם מאמזון ניתנים למזמינים בגובה של למעלה מ-49 דולר, על מוצרים מאמזון ארצות הברית שמסומנים בהתאם. כדי לאתר אותם בקלות, סננו את תוצאות החיפוש כך שיכללו רק מוצרים שהם Eligible for free shipping to Israel. 
  • רגע לפני ביצוע ההזמנה, ודאו שנית שבשורת המשלוח אכן מופיע שמדובר במשלוח חינמי.
  • וכמובן, לפני שמזמינים משלוחים חינם מאמזון, שימו לב לשורת המחיר הסופית. בדומה לאסוס לדוגמה, גם כאן חבילה של למעלה מ-75 דולר תחייב אתכם בתשלום מע”מ.

רגע לפני שהחבילה אצלכם – תהליך השילוח

אתרים בינלאומיים המעוניינים לייעל ולזרז את הטיפול בהזמנות, פועלות מול חברות שילוח מקצועיות ומנוסות שאמונות על ליווי התהליך עד לסיומו. חברת GCX למשל, אחראית על קליטתן של חבילות מאתרים בינלאומיים כמו אמזון, והעברתן ליעד בהצלחה. סוכני מכס ונציגי GCX מבצעים את ההתנהלות הנדרשת מול המכס, מסייעים בהסדרת תשלומים ומעבירים כל חבילה לכתובת הנחוצה. לקוחות GCX שביצעו הזמנה דרך אמזון, יכולים לקבל עדכון לגבי המיקום החבילה בכל שלב, באמצעות עמוד מעקב משלוחים ייעודי.

שקית קרטון
חברת GCX מייעלת ומזרזת את הטיפול בהזמנות אונליין

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

דילוג לתוכן