איך בוחרים קורקינט לילדים? 

קורקינט הפך לכלי רכיבה פופולארי ואהוב, והורים רבים מעוניינים להעביר את החוויה לילדיהם. איך מקבלים את ההחלטה הנכונה בבחירת קורקינט לילדים? בעזרת הטיפים הבאים

רכיבה על קורקינט יכולה להפוך לפעילות משפחתית, תחביב אישי או אמצעי תחבורה נוח בתוך העיר. אם אתם רוצים לאפשר גם לילדיכם לרכוב בהנאה ובאופן בטוח, חשוב שתבחרו קורקינט לילדים אשר מתאים להם מכל הבחינות. סיכמנו עבורכם את הדגשים העיקריים שיעזרו בקבלת ההחלטה:

התאמה למאפייני הילד – רכישת קורקינט לילדים צריכה להתחשב בראש ובראשונה בגיל, במשקל ובגובה של הילד הרוכב. לרוב תמצאו בתיאור המוצר התייחסות לקבוצת הגיל המתאימה ולגובה הרלוונטי. אם תרצו, תוכלו לחפש קורקינטים שמציעים גמישות מסוימת, כדי שיוכלו “לגדול” עם הילד. ברשת דקטלון למשל, מצאנו קורקינטים בעלי ידיות כידון שניתנות לכיוון למצבים שונים, לצורך התאמה לילדים בגיל שנתיים עד חמש.

בטיחות – תכונות הבטיחות הן פרמטר שאסור להתפשר לגביו, בין אם מדובר ברוכב מתחיל או מקצועי. חפשו תכונות כמו כידון שניתן לכוונון, בקרת בלימה משופרת וכדומה. אם הילדים שלכם רק מתנסים ברכיבה, ייתכן שתרצו לרכוש עבורם קורקינט תלת גלגלי לשיפור היציבות.

קומפקטיות – כדי שלא תמצאו את עצמכם מתאמצים יתר על המידה בכל פעם שצריך להרים, להזיז או להעביר את הקורקינט, חפשו קורקינט לילדים שיהיה קל משקל או בעל מנגנון קיפול.

חשוב גם להזכיר שכל רוכב זקוק להגנה בעת הרכיבה, ובמקרה של ילדים הכרחי עוד יותר להדגיש את הנושא. לכן אם אתם רוכשים עבורם קורקינט חדש, הוסיפו קסדה ומגני גוף כדי לסייע להם להימנע מפציעות. מי שמעוניין לבצע רכישה כוללת במקום אחד, יכול להתאבזר באתר דקטלון, המתמחה בציוד ספורט לכל גיל, או בסניפי הרשת.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

דילוג לתוכן