לקנות איכותי ובזול: 6 טיפים שיעזרו לכם ליהנות משופינג משתלם


חשבתם שרכישה של פריטים איכותיים שישמשו אתכם לאורך תקופה ארוכה, לא יכולה להשתלב עם עלות משתלמת? הטיפים הבאים יעזרו לכם לממש את המטרה ולעשות את זה נכון

בגדים
ניתן לחסוך בהוצאות על בגדים עם קנייה חכמה ויישום מספר טיפים.

רכישת חולצות נשים, חליפות לגבר או בגדים לילדים, לא חייבת להסתכם בהוצאה גדולה ממה שתכננתם. כל מה שצריך הוא לקנות חכם ולקחת בחשבון כמה עצות פשוטות. כדי שתוכלו להפיק את המרב מכל רכישה, אספנו כמה טיפים שעושים את העבודה:

  1. היערכו למבצעי סוף עונה – כולנו יודעים שבמכירות סוף העונה ניתן ליהנות מהטבות שוות על מגוון פריטים. כדי לא לרכוש יתר על המידה ולפספס את מה שבאמת רציתם, סמנו לעצמכם כבר לאורך העונה כמה פריטים שנחוצים לכם. זה יכול להיות מעיל חורף חדש, נעלי ספורט או כל רכישה גדולה אחרת.
  2. הירשמו לרשימות תפוצה – אף אחד מאיתנו לא רוצה לקבל ספאם, אבל חנויות רבות מציעות מכירות מיוחדות ומבצעים שווים באתרים שלהן, ומודיעות על כך קודם כל למי שרשום לרשימת התפוצה שלהן. הירשמו כמובן רק לרשימות של חנויות שאתם אוהבים או שמציעות מבצעים שווים מפעם לפעם.
  3. הרכיבו רשימה של רשתות משתלמות – קיימות רשתות הידועות במחירים ידידותיים לאורך כל השנה, ולכן כדאי לבקר בהן מפעם לפעם כדי לראות מה הן מציעות. בין אם אתם מחפשים נעליים, הלבשה תחתונה או חולצות נשים. רנואר למשל, היא דוגמה מצוינת לרשת אופנה שמציעה בגדים לנשים ולגברים במחירים משתלמים. 
  4. בקרו בקטגוריות הסייל באתרים – בחלק מהאתרים תמצאו קטגוריית “סייל” לאורך כל השנה, שכוללת פריטים במחירים שווים.
  5. התחילו את הסיור בחנויות באזורי הסייל – ברוב החנויות, הפריטים היקרים ימתינו לכם בכניסה בשעה שפריטי הסייל יחכו בסוף החנות. התחילו את הסיבוב שלכם מסוף החנות אל ההתחלה, כדי לקנות חכם יותר.
  6. השוו מחירים – הימנעו מקנייה אימפולסיבית גם כשאתם מוצאים את הפריט שחיפשתם, והקדישו זמן להשוואה עם חנויות נוספות.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

דילוג לתוכן