שיעור בסטייל: כך תתחילו את שנת הלימודים כמו שצריך

החזרה ללימודים היא לא תמיד רגע שאנחנו מצפים לו. מזל שאפשר להתחדש עם פריטים שהופכים אותה להרבה יותר צבעונית, כיפית וטרנדית. מה כדאי לקנות הפעם ואיך עושים את זה נכון?

סט בגדים לנשים
טוונטי פור סבן מציעה מגוון רחב של ביגוד אופנתי וטרנדי לנשים וגם לגברים.

עם כמה שהיינו שמחים להאריך את החופש שלנו, הגיע הזמן הזה בשנה שצריך להיערך לשנת לימודים נוספת. ולצד פריטים קבועים כמו ספרי לימוד או מחברות שאנחנו לא בהכרח מתרגשים לקראתם, יש גם כאלה שתמיד כיף לקנות. תיקי גב, טישרטים, נעליים ואפילו חפצים לשדרוג פינת הלימוד הביתית. באתר ובסניפים של טוונטי פור סבן מצאנו כמה כיוונים סופר-שווים לשנה הקרובה, שעשו לנו חשק לחדד עפרונות ולהיכנס לכיתה. מה תמצאו הפעם בסל הקניות שלנו?

תיקים

טוונטי ידועה בעיקר כרשת אופנה וביגוד לצעירים וצעירות, אבל היא כוללת גם קטגוריית אקססוריז מפתיעה ששווה לבקר בה. מחפשים תיק גב חדש להתחיל איתו את השנה הקרובה? מבחר דגמי תיקים אופנתיים, שיקיים ולא מתאמצים כבר מחכים לכם באתר. תוכלו למצוא תיקי גב שונים במחלקות הגברים והנשים, אז כדאי לעבור בין שתיהן כדי למצוא את האחד שלכם (או להזמין אפילו כמה תיקים!)

נעליים

הגיע הזמן להחליף את כפכפי הקיץ בנעליים סגורות? קטגוריית הסניקרס של טוונטי כוללת נעלי סניקרס שוות במבחר צבעים וסגנונות, שאי אפשר לוותר עליהן. עם מבצעים משתלמים שגורמים לנו כבר לחכות לשליח.

טישרטים

אף פעם לא יכולים להיות לכם יותר מדי טישרטים בארון, ובזכות הצבעים, האיכות והדגמים של טוונטי, תמיד כיף להתחדש. מדובר בפריטי הבייסיק המושלמים ללימודים או לשעות אחר הצוהריים, לכן לא הסתפקנו באחת. טוונטי מציעה מדי פעם הטבות ומבצעים על הטישרטים שלה, אז ממש כדאי לעקוב. 

כל הרכיבים לפינת למידה מהחלומות

כשאזור הלימודים שלנו כל כך יפה ומלא בסטייל, אי אפשר שלא להתחיל את שיעורי הבית במצב רוח טוב יותר. קטגוריית ההום סטייל של טוונטי מתמקדת בכל מה שטרנדי וכיפי בבית, כולל שטיח שהיינו שמחים לרבוץ עליו, ערסל, כריות וקופסאות אחסון.
אתם מוזמנים לגלוש ולקבל השראה, בקרו באתר טוונטי כאן: https://www.twentyfourseven.co.il/

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

דילוג לתוכן