תחפושות לפורים: אלה החנויות שישלחו לכם את התחפושת אונליין

רוצים להיערך לחג הכי שמח בשנה, בלי לצאת לחיפושים ארוכים בחנויות ובלי להזמין מחו”ל? מצאנו עבורכם אתרים ישראלים ששולחים תחפושות לגברים, לנשים ולילדים – בקלות ובמהירות

אנחנו לא באמת מאמינים שתחפושות הן רק לילדים, ולכן חג פורים הוא ללא ספק החג האהוב עלינו. אבל איך מוצאים רעיונות עבור תחפושות לנשים ולגברים בקלות, ואיך מאתרים תחפושות לילדים שיגרמו להם לחייך – בלי לעמוד בתורים הארוכים בחנויות? למרבה המזל, התשובה היא פשוטה. האתרים הבאים, ששייכים לחנויות ישראליות, יעשו עבורכם את העבודה במהירות. ולכן אם פספסתם את המועד לקניות אונליין מאתרים בינלאומיים, הישארו איתנו.

תחפושת לפורים
איזה חנויות מוכרות תחפושות?
  1. אורבניקה – האתר של אורבניקה מציע לאורך כל השנה ביגוד למשפחה במחירים ידידותיים. לקראת פורים, הרשת יוצאת עם מבחר תחפושות לפורים שמתאימות גם למבוגרים וגם לילדים, בעלויות שוות ומשתלמות במיוחד. ניתן למצוא אותן לא רק בסניפים אלא גם באתר.
  2. טרמינל איקס – אתר נוסף שמאפשר להצטייד היטב לקראת החג, עם תחפושות לילדים וגם למבוגרים במבחר נושאים.
  3. שושי זוהר – באתר של שושי זוהר מחכות לכם תחפושות לגברים, נשים וילדים, וכמו כן גם לזוגות, תינוקות ומשפחות. 
  4. ברוריה – תחפושות לנשים, לגברים ולצעירים, קטגוריית פאות מרשימה, אקססוריז לחג וקטגוריית תחפושות הארי פוטר שחיבבנו במיוחד.
  5. ג’ירפה – לג’ירפה יש חנות פיזית ברמת גן, אך גם אתר שמתעדכן עם כל התחפושות הפופולאריות. עם תחפושות לילדים ולמבוגרים בקטגוריות מחיר משתנות, ובמבחר רעיונות שיעשו לכם את החג.
  6. עזריאלי.קום – גם באתר של קניוני עזריאלי מחכות לכם תחפושות לכל גיל, החל מהקלאסיקות האהובות ועד לגיבורי על ותחפושות מסרטי אימה. ניתן לסנן בהתאם לגיל, למידה ולז’אנר.
  7. לאסט פרייס – עדיין לא מצאתם תחפושות לילדים והחג כבר מעבר לפינה? בלאסט פרייס תמצאו מבחר תחפושות לבנים ובנות, בטווח מחירים רחב.

אז אם עדיין לא התחדשתם ואתם חוששים להישאר מאחור, אין לכם אף סיבה לדאגה. כל אחד מהאתרים ברשימה ידאג לשדרג לכם (או לילדים) את פורים הקרוב. פשוט גולשים, בוחרים, מזמינים ויכולים להיות רגועים. חג שמח! 

תחפושות לפורים
אלו החנויות הכי פופולריות בהן אפשר לקנות תחפושת לפורים

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

דילוג לתוכן