בקבוקי תינוקות מומלצים – המדריך לאימא הטרייה

בקבוקי תינוקות הם בין הרכישות הראשונות שכל אימא דואגת להן, אבל איך מוצאים בקבוק שבאמת יתאים לתינוק שלך? יצאנו לבדוק ולבחון באתר צוזן

מעטים הם המוצרים שמשמשים את התינוק לעתים קרובות כל כך כמו הבקבוק שלו. ואכן, בקבוקי תינוקות נקנים עבורו כמעט מהרגע הראשון. עם זאת, אימהות רבות מתלבטות איזה בקבוק לרכוש וכיצד למצוא את ההתאמה המושלמת והנכונה. אם גם את רוצה להיות בטוחה בקנייה הבאה שלך, אספנו עבורך כמה המלצות מהאתר צוזן (Chozen) הבוחר בקפידה את המותגים האיכותיים ביותר לך ולבייבי.

בקטגוריית בקבוקי תינוקות, צוזן בחרו להציג את הבקבוקים של המותג MAM. המותג הוותיק פעיל כבר למעלה מ-40 שנים, ומציע להורים ברחבי העולם מגוון בקבוקי תינוקות באיכות הגבוהה ביותר. כל הבקבוקים פותחו בעזרת מומחים בתחומם, החל מרופאים ועד לאורתודנטים, ולכן תוכלי להיות בטוחה שאת מעניקה לתינוקך בקבוק מבית מותג איכות אמיתי. 

בקבוקי תינוקות
אלו הבקבוקים שהכי יתאימו לתינוקכם

אילו בקבוקי תינוקות ממתינים לך באתר צוזן?

אלה כמה מהבקבוקים המומלצים שתוכלי לרכוש באתר. כלל הבקבוקים בטוחים בשימוש, ואינם מפרישים ביספנול A או ביספנול S.

  • מאמ אנטי קוליק – בקבוק שמתאים לפטמת סיליקון 3, עם מנגנון סטריליזציה עצמית.
  • בקבוק אימון 220 מ”ל – מתאים לפטמת סיליקון 3, מגיע עם ידיות.
  • מאמ זכוכית – בקבוק תינוקות עם פטמת סיליקון 2, לזרימה בינונית.
  • בקבוק “הכוס הראשונה שלי” – בקבוק בנפח 150 מ”ל, כולל פיה רכה מסיליקון ללא נזילות. 

טרם בחירת הבקבוק – כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון:

בקבוקי תינוקות נבדלים זה מזה בפרמטרים רבים. לפני ביצוע הרכישה, יש לוודא כי הבקבוק שאתם מעוניינים בו עומד בכל התקנים הנדרשים, ושגודל הפטמה מתאים לגילו של התינוק שלכם. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון גם את סוג המזון שהתינוק צורך (עבור מזון במרקם מימי כמו דייסה, נחוץ בקבוק בעל פטמה שונה מאשר עבור צריכת חלב). 

קיימים גם הבדלים עיצוביים – כך שתמצאו בקבוקי תינוקות שקופים ובקבוקים אטומים וצבעוניים, כשבמקרה הזה מדובר בהעדפה אישית. ודאי רק שקל לך לעקוב אחר הכמויות שהתינוק שלך צורך לאורך היום.

בקבוקים לתינוקות
כך תבחרו את הבקבוק שהכי מתאים לתינוקכם

לעוד כתבות בנוגע למוצרי תינוקות, היכנסו

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post

דילוג לתוכן