סט לבוש לנשים

השמלות של הקיץ שיקפיצו לכן את הלוק

למרות שהקיץ הקרוב לא יאופיין כנראה באירועים המוניים, זה לא אומר שאי אפשר להתחדש עם שמלות קיץ ליומיום או עם שמלה לאירוע קטן. אספנו כמה לוקים מהממים שתרצו לאמץ

שמלות קיץ על קולב
שמלות קיץ פרחוניות הן הטרנד הלוהט של הקיץ הקרוב

קיץ, שמש, אווירה קלילה ורוח נעימה, כל אלה מחייבים שינוי בארון הבגדים ורכישה של כמה שמלות חדשות. התוכניות של כולנו אמנם השתנו משמעותית בעקבות מגבלות החודשים האחרונים, אבל גם אם אין אירועים גדולים באופק – עדיין יש המון דרכים להתחדש עם שמלות קיץ שהן פריט חובה לכל דבר. דווקא בתקופה מורכבת ולא כל כך פשוטה, כל הסחת דעת היא ללא ספק מבורכת. מה שאומר שמבחינתנו, שמלות קיץ משמחות הן בדיוק מה שיכול לשפר את המצב. 

שמלות קיץ ליומיום: מהם הטרנדים העכשוויים?

אז למרות (ואולי דווקא בגלל) התקופה הלא פשוטה הזו, המוטיב העיקרי שמככב על שמלות בקיץ הקרוב שם בפרונט את כל מה שצבעוני ושמח. מה שאומר שאם אתן חובבות פרחוני, זו לגמרי העונה שלכן. שמלות קיץ פרחוניות הן חובה בכל ארון בגדים, ומומלץ גם שיגיעו עם רקע בגוון שמנת רומנטי, תכלת חלומי, ורוד, צהוב או אדום. אליהן מצטרפות כמובן גם שמלות בצבע הלבן הקלאסי, שהן שמלות קיץ שיישארו איתכן גם לקיץ הבא.

מתלבטות לגבי האורך? החדשות הטובות הן שהכול הולך. לצד שמלות מיני, אנחנו נמשיך לראות גם שמלות מקסי ארוכות בסגנון בוהו מושלם עם קשירה במותן, שרוולים מתרחבים, המון תחרה ומלמלה והדפסים צבעוניים. ואגב, שני סוגי המחשופים העיקריים של שמלות הקיץ הם וי ומרובע, כשאת המרובע בטח כבר יצא לכן לראות בחנויות רבות. מדובר בטרנד הכי רותח של העונה הקרובה, ואם עדיין אין לכן מספיק פריטים עם מחשופים מרובעים – ייתכן שזו הדרך שלכן ליהנות מהאופציה הזו.

מחפשות שמלה לאירוע?

אז כמו שכבר אמרנו, בקיץ הקרוב האירועים הקטנים הולכים להראות נוכחות. בין אם מדובר בחתונה קטנה, ביום הולדת משפחתי וכדומה. מה שאומר שבמקום שמלות שנותנות “שואו”, שמלה לאירוע בתקופה הקרובה תהיה גרסה קצת יותר יומיומית וקלילה. זה לא אומר כמובן שהיא לא תהיה הכי מדויקת שיש, וההמלצה שלנו היא לשדרג את התוצאה עם אקססוריז שיעשו את כל ההבדל. בעונה הקרובה אלה יהיו שרשראות צדפים צמודות, כמחווה לחוף ולים שרובנו נראה אולי פחות מהרגיל, ונעליים עם חלק קדמי מרובע. כן, ממש כמו המחשוף שכבר דיברנו עליו. אין ספק שמרובע הוא העגול החדש.

שני טרנדים נוספים יעזרו לך לבחור שמלה לאירוע עם אפקט וואו – אנחנו מדברות כמובן על טרנד הכתף האחת שמככב בלא מעט שמלות א-סימטריות מהממות, ולצידו טרנד השרוולים הנפוחים שהולכים טוב בעיקר עם שמלות מידי או מיני. ולסיום, איך אפשר לשכוח את כריות הכתפיים? 

הכריות הללו חזרו במלוא המרץ בחודשים האחרונים, בעיקר בחולצות ללא שרוול שנדמה שכולן כבר רכשו. עכשיו הן מתקדמות גם אל שמלות קיץ, ויוצרות אפקט מרשים אפילו בשמלת הטי היומיומית ביותר. אז אם אתן רוצות לסובב ראשים בלי להתאמץ ולהיראות הכי וואו תוך רגע, אין לנו ספק שזו הבחירה המתאימה ביותר עבורכן העונה.

ארון בגדים
לשמלות קיץ יש מגוון רחב של סוגים המתאימים לשלל אירועים שונים

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

דילוג לתוכן