ילד קופץ על טרמפולינה

מוצרים מומלצים לפעילות עם הילדים בחצר הבית

רוצים לעזור לילדים להוציא אנרגיות או לשחק עם חברים – בלי ללכת לג’ימבורי או לגינה השכונתית? הפכו את חצר הבית למקום האהוב עליהם, בעזרת כמה מוצרים שזמינים לרכישה קלה ונוחה

ילדים
חברת בשגל מציעה שלל מוצרי הפעלה ומשחק המתאימים לילדים ולכל המשפחה.

עבורנו כהורים, אין דבר מספק יותר מאשר לראות את ילדינו נהנים מפעילות מחוץ לבית. חשוב לנו שהם יעשו זאת בסביבה בטוחה, אלא שלא תמיד יש לנו את הזמן להסיע או לקחת אותם יד ביד למקומות רחוקים מהבית. בעלי חצר ביתית, יכולים לספק לילדיהם מגוון רחב של פעילויות בקלות וללא מאמץ, בין אם מדובר בפעילות אישית או בכזו שכוללת גם חברים מהגן או הכיתה. 

כדי לקבל רעיונות לפעילויות שוות ומוצרים שיעזרו ליישם אותן, גלשנו לאתר של בשגל – שכולל לא רק מוצרי כושר אלא גם קטגוריה שלמה של מוצרי הפעלה ומשחק לילדים ולכל המשפחה. אלה כמה מהמוצרים שאהבנו במיוחד: 

  • בריכת כדורים – הביאו את הג’ימבורי לחצר הבית, עם בריכת כדורים שכיף ליהנות ולשחק בה. פעילות אהובה במיוחד על ילדים, שיכולה להיות זמינה גם אצלכם.
  • שולחנות פינג פונג – פינג פונג יכול להפוך לפעילות אהובה במיוחד על בני כל גיל, החל מילדים ועד לסבים ולסבתות. באתר של בשגל תוכלו להתחדש עם שולחנות פינג פונג בגדלים שונים, שמתאימים לשימוש בתוך הבית או מחוץ לו. כולל שולחנות מתקפלים, המיועדים למי שרוצה למקסם את המקום הפנוי בין המשחקים.
  • חישוקי פלסטיק – מחפשים רעיונות למוצרים קומפקטיים שקל להוציא ולאחסן בכל פעם? חישוקים הם תמיד רעיון מומלץ. ילדים ייהנו לסובב אותם לבד, וכמובן גם להתחרות ביניהם.
  • טרמפולינת חצר – מוצר נוסף שילדים מתאהבים בו תוך שניות, ותוכלו למקם גם אצלכם בחצר. 
  • משחקי נינג’ה לילדים – המודעות הגוברת לעולמות הנינג’ה, הכוללים ריצה, טיפוס ומגוון פעילויות נוספות, הביאה ליצירת משחקי נינג’ה שמתאימים במיוחד לילדים. באתר של בשגל תוכלו למצוא מבחר מוצרים לצורך הרכבת משחקים כאלה לילדים, החל מלוחות טיפוס, דרך סולמות ועד לערכות נינג’ה שלמות ומתקני נינג’ה לחצר.
  • שערי משחק – כדורגל הוא תמיד פתרון מנצח. רכשו שער מתקפל שניתן לאחסן בסיום הפעילות. 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

דילוג לתוכן